söndag 1 maj 2011

Sommarkampanj via Klarna.


Lägg till bild

1 kommentar:

  1. Hoi Wendy,
    Wat een heerlijk ik wil hebben webwinkel heb je.
    Ik heb even lekker zitten rond snuffelen maar heb op het ogenblik niets nodig.
    Ik heb je site gevonden via je man die ons een mailtje schreef.
    Via via hadden jullie een tip gekregen dat er een Nederlandse familie was die nogal wat raakvlakken met jullie had.
    We kregen dus gisteren een mailtje van je man, heel erg leuk.
    En aangezien ik zelf ook een webwinkeltje heb sprak mij het wel aan om even een kijkje bij jou te nemen, vandaar dus.
    Het lijkt ons ook leuk om elkaar eens te treffen, misschien kunnen we een keer samen BBQ en als het zulk mooi weer blijft.
    Ik zal eens een kijkje nemen in onze agenda en dan horen we wel weer van elkaar.
    Fijne dag vandaag.
    Groetjes Gerda

    SvaraRadera